Leta i den här bloggen

torsdag 1 mars 2012

Första mars, dag 1!

Då kör vi! Första mars is in da house!
Jag har fått pollen piller och bricanyl utskrivna som ska hämtas idag och sen kör vi.
Och så håller vi tummarna för att det inte är en förkylning utan alen som fuckar med mig.
Hur mycket jag än vill vara på topp så vill jag bara sova och så var det förra året oxå.
Sen så var ju planen att komma upp runt 7, äta frulle och ut och springa vid 9. Men när telefonen oxå lägger sig och sover, läs stänger av sig, så sov jag lite för länge så dagens planer blir lite förskjutna. Men men det är ju tur att det kommer flera dagar som man kan vara perfekt på.
Ska nog börja köra mat och träningsrapporter denna månaden eftersom jag inte tävlar men ändå kör. Visst kommer det bli lite slappare än under den riktiga tävlingen men jag behöver ju inte balla ur..
Så som jag gjort nu i feb... Fast å andra sidan så har ju två veckor gått åt till att komma ur influensan.
Men ändå. Jag vill ju inte förstöra det jag gjorde i jan. Så nu är det snart dax att snöra på sig löparskorna och ta sig ut.

Ha en skön första mars!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar