Leta i den här bloggen

söndag 25 mars 2012

97..

Jag vet faktiskt inte vad det är med mig. Mina hundra grymma dagar har inte börjat så bra. Eller iaf inte på matfronten.
Sen så har jag haft ont både i höften och i muskeln/ischias liknande värk så jag vill och inte vill löpträna. Tänker ju inte gå och ställa mig på ett band nu när det är sol och göttigt ute!
Vet inte om det är det att jag väntar på startskottet till FF som gör att jag softar lite men jag har ingen motivation att ta tag i maten.. Eller disken. Haha!
Kanske skulle men göra så att man diskar iaf så känns det lite bättre..
Jag älskar att solen skiner och att det är skönt ute men ändå. Hmmmm nu är det dax att rycka upp sig och göra nåt vettigt.
Sluta grina och ta tag i det som gör att du mår bra. Dvs, bra mat och skön träning.
Det borde finnas minst en som läser detta som är med mig.

Ok, på med kläderna och ut. Även om det bara blir en prommis så ska jag ut. Och så måååååste jag hämta allergipiller.. 
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar