Leta i den här bloggen

fredag 30 mars 2012

92!

Nu längtar jag som faaaaaan efter FF och söndag. Min kropp behöver saneras och äta bra och träna gött. Och bli pigg efter denna pollen invasion i näsan.
Nu ska det sista bort. På riktigt. Jag har läst Sus blogg och hon är i mål!!!!! Jag vill oxå dit och för henne tog det 3 månader och jag ska ta mig fan oxå klara det på tre. Kosta vad det kosta vill.
Så idag blir det nog ingen utgång.... Var ute igår och kom hem alldeles för sent eller ja tidigt det beror lite på hur man ser det. Hade några vänner som behövde mig så visst det blev inte alkohol efter 3 men jag har ju inte sovit som jag ska.
Vill bara ut på asfalten och nöta och nöta och njuta och älska kroppen för att den är så underbar och gör som jag vill.
Tänk vad bra man är på att förstöra det man bygger upp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar