Leta i den här bloggen

måndag 19 mars 2012

Mina mål med hundra dagars kampen.

Jag funderar och funderar på vilka mina mål är med de hundra dagarna.. Jag vill gå ner 10 kg men tror inte det är realistiskt på just 100 dagar.. Sen vill jag bli snabbare när jag springer och få mer muskler på överkroppen. JA, jag kom på en till, få fina armar och få bort fettet runt just den biten.
Nåt jag def måste arbeta på är mitt JAG. Inse att alla har olika smak och att det skiner igenom när man inte tror på sig.
Hade jag haft samma självförtroende vad gäller min kropp och mitt ansikte som jag har i min träning då hade livet varit väldans gött men nej då. Jag ska hacka och gnälla och vara elak mot mig och hade någon sagt de jag säger till mig själv till någon av mina vänner då hade de fan fått stryk!
Och jag har en känsla av att när jag slappnar av och bara har kul och inte sätter några krav på mig så ja då är jag ganska snygg. Men när jag ska prestera eller försöka vara intressant för att kompensera min fulhet, det är då allt går åt helvete. Då blir jag oattraktiv för att jag inte är JAG.


Men men efter de hundra dagarna då är det en vackrare, starkare, smalare Linnéa som ska lägga sig på stranden och vända folks huvuden. För att mina muskler spelar när jag rör mig.. Mmmmm hääärliga fantasi!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar