Leta i den här bloggen

torsdag 8 mars 2012

Redan tor..

Ligger i sängen och är trött. Var ute i tis och jobbade igår så idag är jag tröttare än tröttast. Men jääävlar vad kul det var! Sååååå värt det!
Det enda är att det är farligt när det blir så roligt. Man vill bara ut igen. Jag träffade vänner, dvs ett socialt liv, män flirtade med mig och det har inte hänt sen Jesus!

Det är det som är det trista med mitt liv. Det går inte att kombinera med festandet. Och jo just nu så var det jätte kul. Men den här tröttheten jag känner är inte kul. Att känna att man går upp och att kläderna sitter fel är inte ok. Så nu ska jag bara omgruppera och känna efter.
Kanske ska jag träna idag. Lite löpning på bandet bara att mitt högra knä gör ont bara jag går så det kan bli lite jobbigt.
Men men det finns ju stöd för det..

Jag längtar till FF. Mest för att det känns mer strukturerat om jag har nån i röven som piskar mig lite. Då jag får övningarna som jag SKA gör och inte bara kör på som nu. För det där med att skriva upp den! Hahaha! Visst har jag tänkt göra det men det kommer alltid saker i vägen. Som lägga patianse på telefonen..
Sen så har jag blivit dålig på detta med maten. Eller ja frulle och mellis. jag hoppar över dem fast jag vet att de är bra för mig.
Imorgon, om knät vill så blir det en snöjogg. För att det är så grymt skönt!
Älskar när man känner hur fötterna knastrar i snön och luften.. Mmmmm..

Men nu är det dax att kickstarta denna dagen! Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar