Leta i den här bloggen

tisdag 6 mars 2012

Lite ordbajseri!

Då var det tisdag och jag funderar på om jag ska löpträna eller spinna.. Eller kanske båda..
Pratade i telefon lite länge igår och somnade därför väldans sent.
Eller så åker jag och spinnar, kör lite ff och sen så springer jag från sats. Det funkar ju oxå. Och då menar jag att jag lämnar kläder och sånt där så jag bara springer tillbaka och duschar där.
Jaja vi får se.. Just nu så lutar det åt att jag går ut och springer bara för att det är skönt och göttigt ute.
Igår gjorde jag verkligen ingenting och det var sååååå skönt. Man behöver såna egendagar ibland.

Är lite pirrig för på lördag kan det bli så att jag har en dejt!!! Wiiiiii!
Han är trevlig och snygg och han blir inspirerad av mig att röra på sig. Kan det blir bättre?
Så om allting klickar så kanske, kanske jag drar med honom på ett pass på söndag.. Jag vet ju en som skulle bli glad av att få dit sin fru! Haha!
Lite internskämt så här på bloggen, trevligt..

Jag har två saker som sitter så djupt rotat i mig att det är löjligt. Nr1: Jag är för fet för massage. När jag ser mig själv ligga och bli klämd på så ser jag oxå hur händerna sugs in i fettet och att den som tar på mig blir äcklad av att jag har så mycket fett på kroppen. Jag vet att detta är jättedumt och att det inte alls stämmer men jag får inte bort tanken..
Nr2: Jag är för fet för jeans. Det är något som har suttit i mitt huvud sen gymnasiet. Jag går inte och köper jeans där man måste fråga om hjälp för då kommer de skratta och titta på mig och tänka; tror hon verkligen att vi har jeans i hennes storlek? Det är något jag jobbar med och någon dag SKA jag gå till JC och köpa mina fina jeans och vara stolt när jag går ut därifrån.

Jag har äntligen börjat fatta att jag är VÄRD att gå ner och bli fin i kroppen. För det tyckte jag inte innan och det var Oprah som belös det. Klart att jag saboterar det om jag inte ser att jag förtjänar det!
Men nu är jag värd det. Efter allt slit och all svett och alla timmar på gymmet. Visst jag älskar SATS! Det är det bästa som finns och jag har fått vääääärldens bästa vänner där. Verkligen.
När jag var på Sportlife så kom jag inte i närheten av den glädjen och kärleken.
Men jag skulle nog behöva göra lite annat i mitt liv än att bara träna och jobba..
Nu ska jag packa ihop mig och ta tag i dagen!

Ha det bäst!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar