Leta i den här bloggen

lördag 10 mars 2012

Tråkdag!

Jo då har den kommit. Med besked. Motivationsdippen!
Inget kan få mig att känna suget efter träning. Är bara trött och less och vill ligga i sängen och äta karra och chips.
Inte alls bra!
Sen så slarvade jag lite med mina p-piller som jag just nu äter för att jag får så ont i äggstockarna annars och det gör ont och humöret växlar och gahhhhh jag vill fan ingenting. Måste städa fast det å andra sidan vill man väl aldrig haha!
Prövade en klänning till ikväll men gårdagens kålintag satte stopp för det.. Så idag är läget så här: jag är svullen och fet, vill inte träna utan bara äta och så har jag ont när jag drar in magen det minsta. Mmmmm vilket utgångsläge när det kommer till att gå ut!
Ingen dejt blev det heller. Och eftersom jag nu har trust issues så blir det fan inte bättre av att denna häärliga finalmello blir skit piss och helvete!
Gött att få skriva av sig lite iaf. Ska nog sova lite och hoppas på att vakna på den bra sidan och bli den charmanta, glada, sprudlande, älskvärda jag som jag brukar vara. Jag saknar henne..

Vem håller vi på idag?? Jag håller på Danny men tror att Loreen kommer ta hem det.
Over and out..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar