Leta i den här bloggen

onsdag 29 februari 2012

Onsdag..

Då var det ons och planen var ju att jag skulle köra FF imorgon igen. MEN min kropp mår inte så bra. Antingen är det en förkylning som gror eller som jag tror, att det är pollen på G. Jag är trött och det kliar och jag hostar. Pratade med min syster och hon har börjat nysa och en kvinna på spinningen har kliande ögon så jag är nästan 100 på att det är vår på ingång och med det oxå pollen.
Men för att vara på den säkra sidan så hoppar jag månadens utmaning och kör april istället.
Eller jag kommer att köra samma koncept men i egen regi.
Just för att jag vill kunna köra järnet när jag väl kör.
Lite trist men men.. Ibland så måste man sejfa lite för kroppens skull. Inge kul att köra slut på den nu. I början av löpsäsongen.
Jag ska iaf försöka blogga varje dag, typ som att räkna ner som när jag körde Ff. Men vet att de helger jag jobbar så är jag inge bra på det..
Nu ska jag ta en power nap och vila upp mig inför kvällens aktiviteter.
Kramen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar