Leta i den här bloggen

torsdag 2 februari 2012

Härliga torsdag..

Löpningen avklarad och ett FF pass. Nu väntar spinning och combat. Som jag skrev på FB, varför bromsa i nerförsbacke?
Löpningen gick sjukt bra. Jag stannade inte där jag brukade och fastän jag inte vilat på 33 dagar så var benen pigga och jag kände ingen mjölksyra. Sen så vissa, vägarna var lite hala så jag tog väl kanske inte i som jag brukar men ändå. Det var skönt och det var soligt och jätte kallt!
Nåt som är konstigt är att jag letar efter godissuget. Men det kommer som inte. Nu när jag "får" så vill jag inte.
Jag har en kaka här hemma som jag tänkte ta en bit av men ja la ner den för att äta den bara för att jag får är ett jääävligt dumt skäl.
Jag vill ju inte, jag har inte suget efter den så den får ligga ett tag till.
Jag har inget sug efter light läsk typ julmust. Eller ens att gå ut och festa.
Det som jag har längtat efter och velat så länge finns nu inom räckhåll men jag vill inte. Jag har ju en kropp att forma. Muskler att leta reda på och ett glatt sinne att behålla.
Jag kan nog inte med ord beskriva hur mycket FF har gjort för mig och min kropp.
Nu en liiiten powernap och sen iväg till gymmet!
Mmmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar