Leta i den här bloggen

torsdag 16 februari 2012

Nu.. Äntligen!

Wiiii jag hittade en blogg som skrivit ner några av övningarna från FF. Måste bara "låna"dem så att jag inte glömmer... Tack Millan och hennes blogg, Pain is temporary

Sidoplanka – min 50 sek/ sida
Knäböj – 4 sega sekunder ner, 4 sega sekunder upp med 20 kilo på axlarna.
 Armhävningar – 4 sek ner, 4 sek upp 15ggr
 Axelpress – med eller utan vikter 4 upp, 4 ner
Enbens knäböj – 4 ner 2 upp
Raka crunch hela vägen upp: 4 upp, 4 ner
Crunch- 4 upp, 4 ner
Breda knäböj-  4 upp, 4 ner
  Dips- 4 upp, 4 ner
Nu ville jag ha de bara för att jag inte ska glömma dem. Ska tänka till ordentligt och sen så få ner resten..
Imorgon blir det träning. Så snart sova så jag kommer upp och får i mig frullen.
Nu är det dax att få tillbaka formen jag förlorat på en vecka. Alla muskler som förtvinat och blivit fett. Lite löpning, lite styrka och sen så jobb. I'm back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar