Leta i den här bloggen

måndag 20 februari 2012

Måndag..

Måndag.. Snart dax för träning. Samir styr och jag och Andréas svettas. Mmmm.. Lite trist att jag har en jobbig förkylning som ligger och gror. Vet inte om det är efterskallning efter influensan eller om det är en ny sjuka. Det får vi se.
Idag blir det iaf 55+90 min spinning och ev testar vi benen på bandet oxå.
Nu längtar jag till FF igen. Har fått acne i hela fejjan och min hud har intagit en lätt röd färg bland alla prickar.
Inget bra kom med sjukan.
Formen är lite på svaj, jag ser ut som en tonåring i ansiktet och allt det jag jobbade för i jan är det bara att ta tag i igen.
Men men. Det ärju inga lopp som ligger just nu så det ska väl gå bra.
Och bikinin är det ju inte dax för riktigt än..

Vad vill jag ha av mars då? Jo iaf en 8 kg till ner. Och mer muskler. Och nu när jag vet vad som händer kommer jag nog inte vara lika manisk.
Men det ska bli gött att få in den rutinen igen. Som med frullen och mellanmålen och ja allt.
Och att jag förhoppningsvis kommer kunna springa ute.
Nepp så här blir inga barn gjorda. Nu är det off the soffa och hoppa i träningsklädena och to the gym!
Wiiiii!
En kropp blir inte fit av att ligga och slöa!
Pussar och kramar till er som vill ha dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar