Leta i den här bloggen

onsdag 8 februari 2012

Baksmälla...

 Gahhhhh jag hade skrivit ett inlägg och nu så försvann allt! Fittliv!
Jaja gör om gör rätt.
Det har gått en vecka efter FF och som en del säger så har jag nog en liten baksmälla från FF. Vill inte träna och vill inte blogga. Den enda som faktiskt är konstant är maten och att jag inte har nåt sötsug.
Nu denna månaden kör jag på lite som jag vill. Mycket för att jag saknar isomaten och att få träna lite som jag vill utan att ha det där; jag måste träna FF.
Även om jag gillar det..
Haha!
Så bilderna. Det var ju pga dem som hela mitt förra inlägg försvann så jag tar mig an det ikväll när jag kommer hem. Nu ska jag njuta av lite kaffe och surfa runt och läsa blogga och softa lite.
Kollade på alla andras bilder och insåg att det inte skulle bli någon finalplats för mig men det gör inget. Jag vann så mycket ändå. Hmmm vilken klycha..
Men faktiskt. Jag vet att jag kan och att jag har det i mig. Nu kommer vi igen i mars och kör järnet!
Och då kanske jag har lite bättre förutsättningar just kroppsmässigt.
Jag är lite mindre, det kanske är lite bättre väder så man kan springa ute, mmmm älskar morgonjoggen..
Och jag är så inkörd i maten att jag inte behöver tänka.
Det är ganska gött att ha lite lugn i huvudet men nåt jag måste få in nu är att jag inte behöver vara 3 timmar på gymmet varje dag. Faktiskt. Jag är bra ändå.
Jag är stark och jag är grym.
Ok kanske lite bildbevis då..





Ok det blev typ alla. Synd att jag är så kritisk.. Annars hade jag kunnat njuta mer av dem. Men jag är nöjd och stolt. Faktiskt. Kolla bara ryggbilden!! 8 kg minus och 13 cm mindre!
Nu är det off to sats och så spinna med Andréas och vid min sida kommer jag ha Tomas. 
Ha en toppen dag!!!

1 kommentar:

  1. Jävlar vilken skillnad. Och på en månad bara!!!
    Du är så sjukt grym.
    Fortsätt att kämpa på bara så springer du varvet på 1:30 i sommar.

    SvaraRadera