Leta i den här bloggen

onsdag 18 maj 2011

Onsag morgon! 11 dagar kvar

Så Vad är det som händer?? Jag kan ju inte hålla på att blogga om dagen efter hela tiden..
Men igår kom jag hem sent. Vi hade köket öppet en timme extra så jag slutade ca 23.30.
Och detta fick vi reda på när vi gick på.. Lite bitter var jag och lite irriterade miner var det (eller ganska mycket irriterade miner) från både servis och kök.
Men men det var igår. Dagen då jag körde Tabata Intervaller i en timme och sen gick på Pirates. Jag blev uttråkad och somnade 2 ggr och gick innan den var slut.
Maten var bra men det var det däremellan som blev lite sisådär. En tryffel, en liten morotskaka eller två, lite mörk choklad.. Jag kan trösta mig med att det bara blev små mängder ( hmmm nån dumle var det visst oxå) och tänket var så här igår. Att om jag håller mig för länge och verkligen inte FÅR så överäter jag som en gris. Speciellt denna tiden i månaden då det är indianer i kanoten.

Så igår när jag märkte att jag började små äta åt jag först ett mellanmål då stillades det lite men jag kan ju inte hålla på och äta och äta. Och sen så ju mer jag tänkte att: håll dig, du får inte, desto jobbigare blev det. Och desto mer saker lockade.
Min hjärna gillar inte förud. Och eftersom det är lite jobbiga lopp nu två veckor i rad är det bara att lyssna och vara snäll mot kroppen.

Det är ju ändå den som ska ta mig runt..
Drömde i natt att jag var tillbaka i min gamla skola och att alla var stora utom jag och att det var de som mobbade mig för att jag var smal.. Jag var typ ganska normal men de var huuuuge och jag kände såååå igen känslan. Bara att denna ggn gick jag med ett högt huvud och var tom beredd att slåss om nån ville nåt. Jag gillade den känslan, den betyder att jag kommit långt och att min självkänsla är väldans bra.

Nu ska jag hoppa i träningskläderna and off to the gym we goooooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar