Leta i den här bloggen

torsdag 5 maj 2011

Dagen jag vaskade ett glas rött..

Idag skulle jag ju iväg på förmiddagen och träna men fastnade på msn med en vän som behövde lite peppning så det blev "bara" spinning och combat idag. Och 25 min löpning på bandet.
= ca 1300 kcal förbrända. Jag tror nog att valborg tog mer på kroppen än jag fattade. Har som ingen ork. Eller den försvinner jätte fort och gårdagens och dagens combat var jätte jobbiga.

Men efter passet gick jag till coop och skulle köpa ägg och lyxade till det med en heeeeeel vattenmelon bara till mig. Mmmmmmm... Sen hade jag liiiiite rödvin kvar som jag tänkte lyxa till det med men så tänkte jag på mitt mål och vinet åkte i slasken. Jag vaskade ett glas rödvin och fan vad gött det kändes. Jag kollade verkligen på min melon och kände hur god den skulle bli. Utan vinet.

Haha nu låter det som att jag är värsta alkisen men jag gör samma sak med godis och chips och tom med mina äääälskade ostkrokar.. Ostisarna är de som är jobbigast.


Maten:

Gröt m keso
Isomuffins
Saffransdoftande laxgryta m bönor
Protdrink
Protdrink, äpple
Orientalisk linssoppa m kyckling
Vattenmelon


Träning:
25 min löpning
55 min spinning
55 min combat


Och nu får man sova.. Mmmmm... Natti, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar