Leta i den här bloggen

söndag 8 maj 2011

Härliga söndag!

God morgon. Det är söndag och helgen har bara flugit iväg. Igår hade vi en lång och hård dag på jobbet så det utlovade inlägget blev lite smått lidande. Eller hmm ja det lev inte alls..
Fredagen bjöd på 30 min på bandet och 55 min pump. Maten gick väl bra det var väl det emellan målen som var det jobbiga.

Igår skulle jag pumpa och spinna men tog en vagn som gick fel.. Jag glömde att den inte gick dit jag skulle utan åkte till korsvägen så jag missade pumpen men sprang på bandet i 30 min och spinnade ett jääävligt hårt pass. Sen bar det av till 4 gott med min Mattias. Mmmm. Me like 4 gott.

Nåt som börjar kännas nu är pollen. Det kliar i halsen och jag har svårt att andas, jag är trött och vill bara sova. Ska ut och springa men det är lite jobbigt att motivera sig när kroppen inte riktigt är med. Men mind over body! Så är det.. Så nu under Biggest är det ju bara att klä på sig så när det är slut så kör jag bara.

Hoppas ni har haft en toppen helg och att denna häääärligt soliga söndag blir löööööövly!!
Kramar i mängder, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar