Leta i den här bloggen

torsdag 5 maj 2011

Goooooo morrroooonnn!


Ok.. Jag somnade ifrån gårdagens sista inlägg. Eller jag prioriterade att kolla på "Nyckeln till frihet". Eftersom jag typ aldrig är hemma vid den tiden så blev jag lite förvånad över hur mycket skit det går på kvällarna. Så det blev middag i sängen och så en av tidernas bästa filmer.
Hade nästan glömt hur bra den faktiskt är..
Och så blir jag lite så att när jag ser så bra filmer vill jag typ att de ska vara slut på en gnn bara för att jag vill se allt. Bara insupa allt på en sek.


Maten igår:

Gröt m keso och blåbär
Isomuffins
Grek köttbullar m sallad och keso
Nötter
Proteindrink och äpple
Orientalisk linssoppa med kyckling



Träningen igår:

10 min band
spinning
combat


Combaten igår var jobbigare än den någonsin har varit! Orken fanns inte, jag mådde illa, blev lite yr, svettades som en gris (ok det brukar jag göra så det är inget ovanligt) Men fan vad jag fick kämpa.

Nu har gröten ätits upp och bevvan är på. Ska väl sova lite och sen tänkte jag träna lite. Tror jag.. Har inte riktigt känt efter hur mör jag är efter gårdagen.. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar