Leta i den här bloggen

torsdag 26 maj 2011

Lövli morning!

God morgon! Ligger i sängen och ska ta mig till gymet. Köpte nya löpardojjor igår som måste testas. Ja jag vet att man ska springa in skorna innan så nej de kommer jag inte kuta runt med på lördag men vill ändå känna på dem och på min löparform.
Mina gamla skor är sjukt utslitna och ska nog egentligen inte alls springa nåt Marathon men det är ju de jag har haft så..

Är taggad inför nästa vecka och vill helst sätta igång nu. Men ingen bra idé alls just nu.
Ska sätta mig med menyn och med mina målsättningar och se om jag kan hitta nåt nytt recept. Det hade varit asgött.. Även om jag gillar iso maten så har jag hamnat i samma spår där så som man lätt gör så jag tror jag ska försöka hitta lite mat i mina gamla Vv böcker. De finns ju här så varför inte?

Men första denna dagen. Har kollat på Biggest Loser finalen som gick i USA i förrgår och vilken motivation jag fick! Kanske därför jag så gärna vill börja nu....
Sen ska jag ju på bandet lite och efter det kirra mina fransar.
Sen hem och laga mat, fixa mellis till Andréas och middag till mig och sen även ta den sista träningen innan loppet. Det kommer bara bli kul och utan pulsklocka (jag ångrade mig innan jag skrivit klart). Men det är verkligen bara för att det ska vara kul.
Vad ska ni hitta på idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar