Leta i den här bloggen

tisdag 22 maj 2012

Stackars, stackars vågen...

Sköna tisdag och sköna sol..
Tänk vad glad man blir av lite sol och värme!
Dagen började med frulle, lättfil med kvarg och müsli. Sen ca 80 min löpning, pump och 45 min spinning. As gött!!
Sen tänkte jag ta en sushi i solen vid vattnet och fick sällis av Loise.
Det är kul att lära känna människor bara så där, en spontan lunch med någon man inte känner.
Så lunchen blev 10 bitar som bara försvann.  Hungrig var jag och är fan fortfarande men eftersom vågen SKREK idag när jag tog mod till mig att ställa mig på den så får jag vara lite hård mot mig och ta mig neråt.
Ska faktiskt väga mig varje dag nu och inte skriva ut de hemska siffrorna men iaf skriva om det är plus eller minus. Inte för att det är så kul att läsa om man inte är jag men för min skull. För att jag MÅSTE ner. Herregud jag har ju fan åkt tillbaka till Sundsvall!!!
Men det är bra ibland att se att undvika vågen inte är bra. Det är åt helvete!!
Så ingen mjukglass om jag inte har kcal som täcker det. Ingen piggelin om det inte finns plats i matbudgeten. Nu är det dax att röra på sig igen. På återseende!

1 kommentar:

  1. Åh, sushi är det bästa jag vet! Lyckliga du! :) Härligt att stöta på någon annan som också har en kaloribudget, och inte kör på någon mysko diet :)

    SvaraRadera