Leta i den här bloggen

onsdag 16 maj 2012

Det är ons, lill lördag och spinning!

Då äntligen har jag fått sova. Eller jag vaknade som vanligt 4.30 men var så trött att det inte ens blev frulle då. Eller ett avsnitt Pantertanter.
Heeeeelt sjukt!
Jag vaknade runt 7 kanske och tvingade mig att äta lite eftersom det står spinning på schemat men idag är det nog oxå den enda träningen som blir av. Ev lite göttig löpning på bandet men ingen stress, ingen extrem träning som igår..

Igår. Japp då sprang jag till Kompassen, det tog ca 90 min sen körde jag ett pumppass och sen kuta över till kompassen och så blev det 50 min spinning. Det skulle vara 45 man hon scabblade lite med tiden, inget jag gnäller över så det blev 50 min. Men då var oxå kroppen gaaaalet trött efter.

Sen var det jobb och som tur var så gick alla och åt när jag kom så jag behövde inte vänta med det.. 
MEN och det är ett jäääääävligt stort men.. Menigo, de vi beställer varor av hade nåt möte hos oss och provade en massa saker. Bla en massa kakor.. Och ja, vi FROSSADE i kakor. Nästan så jag mår lite illa bara jag tänker på det nu det var gott men inte så som man trodde när de låg där.
Det som gör att jag inte alls har nån ånger är att för det första hade jag tränat grymt bra innan. Och jag tål inte längre så mycket som innan så så mycket som man skulle kunna tro att det blev är det inte.. Men jag gjorde ett medvetet val. Mycket viktigt.
Jag VALDE att smaka på alla olika sorter och spottade faktiskt både när det blev för mycket och när jag inte tyckte det var värt kcal.

Hmmmm kanske var det därför jag drömde om prinsesstårta inatt.. För det är ju min favvo alla dagar i veckan..

Sen så skulle jag blogga om min dag igår men somnade innan Criminal Mindes var slut, konstigt..
Och som sagt sov som en gris! Kommer ju vara trött idag men det är värt att få sova. För ska man bli mindre så måste man sova mer och äta mindre kakor. Hahahaha!

Och mina lopp.. Den 2dra juni är det Stockholm Marathon. Och planen är att jag ska springa. Det hade varit kul om jag och Jörgen kunde få det lite som en tradition och springa.
Sen så finns det ju tydligen en mil i Malmö att nöta av och så Tjejmilen, Lidingöloppet, Midnattsloppet o en halv mara i Stockholm som jag inte kommer på namnet på nu.
Men just nu, idag så är det spinning med min älskling Andréas.
Och imorgon kör vi en långlöp, en lååååångsam jogg ganska långt är planen..
Kramis bananis!

1 kommentar: