Leta i den här bloggen

onsdag 9 maj 2012

En svettig trekant, en matkant och biorys!

Vilken häärlig dag/kväll det blev!
TTT med Andréas i täten och P-A som pepp. Eller jag tror fan vi peppade varandra lika mycket för jääävlar vad vi körde. Vi hade ju lätt vunnit över alla andra idag!
Jag var ju lite sugen på att fortsätta med Calr's spinning efter men pojkarna, de klena jävlarna sa nepp så det fick bli en tripp till indiern och sen lite bio.
Vi var dumma nog och lät herr Edman välja film och det blev en skräckis. Jag som inte pallar skräck..
The woman in black blev det. Ingen bra film i sig tycker jag men visst blev jag rädd och mina partners in crime hoppade nog lika mycket av mig som av filmen och dess effekter.
De bjöd mig på bilar men hade jag ätit dem hade jag bara satt dem i halsen och dött så det blev väl en ca 15 st söta bilar innan filmen blev för läskig.

Imorgon samlas vi igen. 17.00 sitter vi på kompassen och spinnar med Edman i täten. Gött när man har sånna spontana vänner som man bara kan göra vad som med.
Nu är faktiskt de flesta av mina vänner väldans spontana och på vad man än hittar på men man borde bara göra det oftare.
Inatt får vi hoppas att jag kommer kunna sova annars har Andréas en liten rädd flicka iförd mjukiskläder och en nalle under armen som ringer på mitt i natten och inte kan sova. Fan ta han! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar