Leta i den här bloggen

onsdag 9 maj 2012

Göteborgsvarvet eller inte Göteborgsvarvet, det är frågan..


Onsdagens spnning med Andréas är avklarad och jag är hemma och har fått mat i magen.
Lördagens varv är fan lite skakigt.. Både om jag hittar någon som kan jobba medans jag springer och om jag faktiskt kan springa. Spinningen var jätte jobbig och jag hostade sönder hela mig efter och jag mådde illa och faaaan men jag vill ju iaf komma runt..
Vi får se hur det blir.
Just nu så vill jag bara bli bra och sluta snörvla och vara äcklig.

Nu är det en lite powernap och sen off to landala och spinna lite TTT med Andréas och kanske ett pulspass med Carl. Jag är bokad men vet inte om jag pallar. Ska upp på bandet lite innan och känna på benen och lungorna eftersom jag sov bort det tidigare.. Haha!
Lite ovant att vara så trött hela tiden men så är jag ju inte van vid att vara så allergisk heller.
Tur att jag inte tänker bli gravid. Fatta vad jag skulle sova då!
Och vad fet jag skulle bli! Hemska tanke..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar