Leta i den här bloggen

måndag 21 maj 2012

Jag äääääälskar måndagar!!

Då var det fyra dagar sen jag skrev.. Det har varit fest och vila och funderingar.
Idag kör jag på med bra mat, träning och inget festande.
Om två veckor är det marathon och kroppen måste vara laddad då.
Så hur gör vi? Kör jag FF konceptet? Viktväktarna? Iso? Räkna kcal?
Eller bara använda sunt förnuft?
Det är verkligen en djungel..
Men men..
Har varit på väg ut nu ett bra tag. Är galet trött fast det är sol och gött ute.

Så nu börjar man vakna.. Väskan är snart packad och off we goooo.
Ikväll är det derby. Gooooo Gais!!!
Höll på att göra misstaget att ta med mig helt fel kläder. En blåvit klänning. Inte alls bra när man är Gaisare och ska gå på match. Haha!

Vad händer om man blandar alla dieterna?
Alla har ju funkat jätte bra och om man bara ser till kcal in och ut så borde det ju inte vara några problem.
Jaja något att tänka på idag.
Ha en galet underbar måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar