Leta i den här bloggen

fredag 4 maj 2012

Släpp sargen!

Gahhhh jag vet inte vad som hände men när jag kom hem från Uppsala så blev jag sviiiindålig.
Tror det bara är pollen men vad har blommat ut så mycket mer här än hemma?
Jag är trött. I Uppsala vaknade jag kl 6 av mig själv, nu vill jag bara somna om. Det kliar i halsen, jag nyser och hostar och mår allmänt skit.
Ska försöka hitta min inre vilja och ta mig ut och springa. Planen var att springa till Sats Valhalla och köra ett pumppass men vette fan om jag pallar. Jag har iaf proppat kroppen med de små pillrena och hoppas på det bästa.
Gillar inte att gnälla så här men heeeeelt seriöst, mår man skit så ja då blir det lite gnäll.

Maten har varit katastrof både igår och förrgår. Har inte pallat helt enkelt. Men det ska blir ändring på det. Ska bara få allergin i schack och sluta grina så blir det bra.
Att tycka synd om sig själv gör ju inte en viktminskning lätt..
Det är då man "får" äta allt och det är oxå då allt sätter sig där man inte vill ha det. Haha!
Och det är inte mer kärleksvolanger jag är ute efter.
Så fröken Gaseb! Ryck upp dig för faaaan! Släpp sargen och kom in i matchen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar