Leta i den här bloggen

fredag 25 maj 2012

-3 kg på 4 dagar!!!

Hmmm gårdagens inlägg kom att grunda sig på ett missförstånd.. Det gällde inte mig utan någon heeeeelt annan.
Det är väldans gött men jobbigt att bara försöka ta tillbaka alla känslor som inte är "på riktigt"

Jaja det var ju tur. Nåt som gjorde mig glad var förutom att Loreen gick vidare, att jag gått ner 3 kg på 4 dagar!!!! Wiiiiiiiii! Och ja jag vet att det är typ bara vatten men ändå. Det gjorde mig glad. Jääävligt glad då jag vägde mig på kvällen när man är som tyngst..

Gårdagens mat: Fil med flingor och kvarg, 4 riskakor m kvarg och kryddor, fruktsallad (färska jordgubbar, vindruvor, banan) m ananaskeso, vattenmelon, och ja kvällen såg typ lika dan ut..
Gårdagens träning: 55 min spinning

Nu upp och ta en skön morgon löp.. Later!

2 kommentarer: