Leta i den här bloggen

tisdag 29 november 2011

Upprivna beslut

Denna veckan hade jag bestämt mig. Jag skulle ta tag i maten och framförallt frukosten eftersom jag slutar äta när jag mår dåligt. Nu verkar det som att Sune inte kommer överleva kvällen och alla sådana beslut är som bortblåsta. Jag har ingen ork att tjata på mig själv och nu gör jag vad som faller mig in. Visst jag tänker inte go bananas och svulla eller dynga ner mig men jag orkar inte tvinga mig att äta alla mål som man ska. Att komma upp kl 7 för att äta frulle finns inte. Jag pallar inte vakna.
Men träningen älskar jag. Den måste jag ha för att kunna andas. För att orka flyta och för att se nåt ljus i denna svarta, långa tunnel.
Det är inte mycket glatt som kommer på denna bloggen just nu men det gör inget för det är min blogg, mina ord och min sorg.
Det är jag som ska bli helad och bli glad och bra. Och det känns som att ju mer jag försöker desto med skit händer.
Så länge jag fortsätter träna så behöver jag inte oroa mig. Det är när jag stannar hemma och ligger i fosterställning jag kan börja oroa mig.
Nu ska jag avsluta detta inlägg som tagit mig ca 2 timmar att få ihop och kanske ta en liten nap.
Ha de bra och njut av livet, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar