Leta i den här bloggen

lördag 5 november 2011

Dag 3!

Gode morgon!! Det är lördag och förhoppningsvis bara 2 dagar kvar att jobba.
Men jag har varit duktig i 3 dagar. Inga kakor, inget godis, inga chips inget sånt.
Igår blev det ett glas rött efter jobbet. Och bara ett och inga cigg. Känner mig fortfarande väldans motiverad men fruktansvärt trött. Jobbet suger ut allt just nu för att vi har mycket att göra, inge annat och det känns i benen och huvudet och ögonen och ja typ överallt.
Men jag har tur som har träningen. För hur jobbigt det än är så är det den som får mig att focusera och det är när jag är där som hjärnan inte är på jobbet.
Idag skulle jag ha tatt pump och spinning men vaknade och ville sova mer och så har jag en gooo träningsvärk efter gårdagen så det får bli bara spinning.
Men det gör inget. Tränade 3 timmar innan jobbet igår så idag så kompromissar vi kroppen och jag.

Maten igår: Nötter och ett äpple
Lunch: Risotto med räkor
Mellis: Clementin och vindruvor
Middag: Ceasarsallad med hamburgare (inget bröd, inga pommes utan kött och sallad)
Middags mål: Melon, vindruvor, solrosfrön och vaniljyogurt
Efter jobblyx: Ett glas vin och lite jordnötter

Träning: 60 min förbränning ogg/ PW
               Pump
               45 min hmmm ja förbräning jogg/trappmaskin, spinning cykel
               15-20 min stretch

Nu är det snart dax för spinning med vääääärldens bästa Lina! Som jag har längtat.. Hon har varit ledig och jag har varit sjuk så min kropp kryper lite efter lite Lina svett. Wiiiiiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar