Leta i den här bloggen

torsdag 3 november 2011

Dag 1.. Igen

Gårdagen gick sviiiiin bra. Eller ja vi hade så mycket att middagen intogs 22.30 men bättre sent än aldrig.
Ställde mig på vågen och fuck off. De siffrorna trodde jag aldrig jag skulle få se igen.. Blev matt och ledsen och ville fan bara ge upp men det är inte riktigt min stil. Så game on. Nu kör vi.
Det kan vara så att jag har gjort ett litet uppehåll med mina p-piller och då är hormonerna lite i uppror. Känner att jag måste börja igen. Men det är en heeeeeelt annan historia.


Ska snart ut på en morgon löpning men innan dess.. Matrapport:

Frulle: ja den blev tyvärr inte av. Inte alls bra jag vet
Lunch: Sallad med räkor, avokado och bönor
Mellanmål: proteindrink, satsumas
Mellanmål 2, istället för middag: 2 ägg
Middag: köttfärsbiffar med potatis och sallad

Träning: 40 min jogg/pw och 55 min spinning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar