Leta i den här bloggen

fredag 18 november 2011

Fuck!!

Nu har jag ju inte mått så bra det sista och igår gjorde jag misstaget att ställa mig på vågen.. Det som hände där är ju verkligen ingen jag förtjänar. Visst det var neråt men va fan!!! Jag har inte ätit som en gris, jag har tränat och jag har faktiskt gjort bra val. Igår gjorde jag inga bra val för då var jag så arg och irri att jag sket i det.
Så hur ska jag göra nu?? 10 kg till jul var målet och nu är det snart jul. Det är inte mycket tid kvar.. Så ska vi ta bort 3 kg och köra 7? Step it up och köra gärnet?
Det lutar faktiskt åt det. Vill inte låta vågen och stressen och depressionen besegra mig. Det är JAG som bestämmer över min kropp och det är jag som ska bestämma vad den där jääävla vågen ska visa.
Ok kanske blir 7 kg lite mycket vi säger 5 och blir det mer blir det en bonus. Så sista växeln i, årets sista månader.
Kan jag inte förhindra drama att komma in i mitt liv kan jag iaf bli arg för att den kommer och använda den ilskan till nåt bra. Så jag tar det som bränsle för att få bort det hemska, äckliga fettet. Kan det funka??

1 kommentar:

  1. Du är stark!
    Vikt som du lagt på dig snabbt tappar du också snabbt.
    In i kaklet!

    SvaraRadera