Leta i den här bloggen

fredag 4 november 2011

En snabbis

Det får bli ett snabbt inlägg innan jag tar mig ut. Igår blev det "bara" 2 timmar löpning. Jag hade ju tänkt ta ett pump pass oxå men så ringde jobbet och det var en ny sjukskrivning så lite av luften gick ur mig och jag stannade i soffan och kollade på Biggest istället. MEN jag börjar vara nöjd med att jag har förbränt i 2 timmar. Jag måste lära mig vara nöjd med min kropp och hur jag tränar och ATT jag tränar när jag är så här trött. Som nu. Jag vet att bara jag kommer ut så blir jag piggare. Men vägen dit är låååång..

Maten igår: Gröt med keso och linfrö
Lunch, ja missade mellanmålet: Iso risotto med räkor
Mellanmål: fruktsallad med keso och nötter
Middag: Potatis och köttfärsbiffar och sallad
Kvällsmål: lite melon och nötter

Träningen: Som sagt. 2 h morgon jogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar