Leta i den här bloggen

måndag 4 juli 2011

Ny vecka, nya möjligheter!!

Ja då kör vi. Ny vecka, nya möjligheter. Idag är dagen då vi tar tag i livet, vikten och träningen igen. Inte för att jag någonsin slutat men jag har ju tappat det lite.. Det var midsommar veckan och nu har min syster varit här i nästan en vecka och även om jag inte supit som jag hade kunnat eller ätit helt fel så har rutinerna ruckats och jag är som inte nöjd.

Men nu tar vi tag i det. Det märks på naglarna att kosten inte varit ok, en efter en har det gått av och spruckit. Konstigt att en sån liten sak blir en ganska stor sak när man tänker på det..
Så idag kör vi. Det blir ingen träning eftersom jag faktiskt festade till det igår. Helena åker hem idag och efter en helg i rockens tecken så förtjänade vi att ha lite kul. Rose, trevligt sällskap och en ljum sommarkväll/natt.. Mmmmm

Så lite ont i håret har jag idag och kommer vara sugen på allt. Ska nog göra lite potatis i ugn idag och göra en god dipp. För många år sen så gick jag med i vv och på den tiden så fick man äta hur mycket potatis man ville för 2 points och vi rasade i vikt så jag ska nog, istället för att förbjuda en bakis dag som denna göra de dåliga valen bra. Eller mindre dåliga. Hur låter det?

Japp men först så in i duschen, iväg till jobbet så hörs vi nog ikväll. Och då ska det bli soff häng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar