Leta i den här bloggen

torsdag 14 juli 2011

Dag 3

Mmmm är hemma från en fantastisk kväll med underbara vänner.
Har jobbat och tränat och kommer ha galet ont i mina ben imorgon..
Men det är bara bra får då har jag ju jobbat.
Nu är det sova..
Vinet kunde ha flödat ikväll och kolhydraterna kunde ha kommit in MEN visst jag har druckit lite vin och det känns eftersom jag inte äter så mycket kolisar. Och idag stod det bröd, tatziki, nachos, oliver, ostar, krutonger, grisini, tomatmarelad, honung och choklad på bordet. Mmmmm jesus vad gott.. Men jag åt lite ost. Bara för att smaka lite.. Men inget mer.
Jag är stolt, nöjd och glad över kvällen.
Nu ska jag dra i mig en resorb och sova.

Ska sova lite längre imorgon och sen springa lite i skogen och ta mig till gymet (om kroppen tillåter eftersom den kan ha ganska ont imorgon) sen jobbar jag.

Men jääävlar vilken bra dag/kväll jag har haft..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar