Leta i den här bloggen

söndag 3 juli 2011

Hej och god morgon!

Nu var det typ aaaaas längesen jag skrev nåt. Men tiden har som inte riktigt räckt till. Det är inte så att jag har struntat i träningen eller i maten men jag har prioriterat bort bloggen vilket känns lite trist. Och det är faktiskt för att jag saknar att skriva. Det roliga eller tråkiga beroende på hur man ser det är att jag inte ens har orkat läsa så mycket bloggar.
Och då vet jag att det är nåt fel.

Nu de senaste dagarna så har jag känt av gräset lite väl mycket och då orkar jag ingenting. Verkligen ingenting.
Men tänkte att imorgon ska de bli ordning på torpet igen. Då är det bilder och det är text som ska ner. Funderingar och tankar och sånt som man vill läsa och sånt man inte vill läsa.
Jag tycker ju själv att det är aptråkigt när en bloggare bara slutar skriva och tänker inte vara den som ger upp.

Och det är mest för mig själv. Jag tycker om att ha en tillbaka blick i livet om vad som hände och hur man mår och så. För man glömmer så lätt. Det är bara och fråga de som skriver matdagbok och slarvar en dag eller två. När de ska sätta sig ner och skriva så är det inte så lätt..

Men men nu är det jobb. Metalica är i stan och den publiken måste äta. Ha en svinbra dag för det tänker jag ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar