Leta i den här bloggen

måndag 25 juli 2011

Dag 9..


Ja då fortsätter vi som att inget har hänt, nästan men vi börjar inte om att räkna iaf. Idag skulle jag ha börjat dagen med löpning, styrka och spinning men efersom min Ipod var helt blank när jag vaknade imorses så blev det 20 min löpning och sen 45 min spinning.
Inget att gråta över egentligen utan bara att acceptera och låta det bero.

Jag gladde mig tidigare över att få vara ledig i 2 dagar i rad men det blev en kort glädje då vi kollade morgondagens styrka och insåg att det inte alls skulle funka. Så imorgon jobbar jag fast jag kan lova att jag drar så fort jag bara kan. Haha! Nja kanske inte så illa men nästan..
Nu måste jag sova, somnade på soffan och kunde inte somna om utan att ha skrivit klart. Så natti och god morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar