Leta i den här bloggen

söndag 17 juli 2011

Dag 7.

Igår var ingen bra dag. Eller jo det var den på sitt sätt men inte rent psykiskt. Jag var nere och deppig och ledsen och ville inte. Verkligen inte.
Jag kände det redan när jag vaknade att detta inte kommer bli en glad dag men va fan, lite spinning med Andréas och allt ordnar sig. Och ja med honom och en ny favvo, Lina så var det bra, det var ok. Men när vagen åkte fel så jag inte fick komma med och bussen jag hade kunnat ta gick samtidigt från en annan hållplats och heeeeela stan är full med Gothia äckel som tar upp hela vagnen då är inte livet så kul.

Och sen så sköljde ledsamheten över mig och jag var bara nere.

Tröck i mig 2 mackor med jordnötsmör, inge bra. Faaaaaaan vad jag ville spy. Min kropp ville inte ha det. Och sen när alla andra åt så ville jag inte vara med. Ville bara vara ifred. Så lunchen blev sen. Middagen blev inte, kom jag på när jag åkte hem.

Men det finns vissa som är såååååå bra. Som min Edman. Jag skrev på FB att det enda som skulle hjälpa var en flaska rödvin och 2 kg godis. Tro fan att han kommer över till jobbet och har med sig ok inte två men ett kg. Och sen tog han ut mig en sväng. Väääääärldens bästa.
Jag vaknar glad, just nu och tänker suga lite på den känslan för när den inte finns i kroppen så är det inge kul och den kan försvinna under dagen. Jag har ju tyvärr det i mig så...
Ha en bra dag alla undebara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar