Leta i den här bloggen

torsdag 14 juli 2011

Dag 4.


Hmm ja då var det morgon den fjärde dagen och jag har en dag kvar på min kolhydrat utmaning. Visst hade det varit kul att köra en vecka. Men nu tänkte jag som så här. Gör det inte svårare än du behöver. Låt vinsten vara inom räckhåll. Och det har än så länge funkat. Igår när allt det goda stod på bordet så var jag så glad att jag inte åt nåt. Jag såg mitt mål framför mig och även fast jag visste att jag inte skulle kunna gå upp och träna så tidigt pga vinet så gjorde inte det nåt för det hade jag redan bestämt mig för att inte göra. Jag börjar lite senare idag och ville ta det lite lugnt innan jobbet. Eller ja, ta ett senare träningspass.
Så snart ska jag ta mig till Valhalla och köra en timme intervaller på bandet. Och sen försöka köra igenom heeeeeela kroppen. Och hinner jag så simmar jag lite.
Min kropp är mitt tempel och mitt tempel älskar mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar