Leta i den här bloggen

lördag 9 juli 2011

God morgon..

Jag har hamnat i en jobbig motivations svacka.
Jag har ingen av dem som brukar träna med mig här och ingen som dietar med mig så just nu gör jag detta helt själv och det är fruktansvärt jobbigt.
Slutade ju röka och det är väl inte så att jag börjat igen men jag röker mycket när jag festar och jag mår skit av det dagen efter.
Men nu börjar jag känna suget när jag inte festar. Att ta en cigg på trappen med en kopp te när jag kommer hem är frestande.

Jag behöver en ny utmaning. Jag behöver ha nån här som hejjar på mig som gör samma sak som jag gör. Att jag belönar mig funkar inte.
Sen att pollen gör mig galet trött gör ju inte saken bättre. Jag vill inte gå upp och sover jag inte som jag behöver får jag en galen ångest.

Hmmm hur många ggr har jag skrivit ordet JAG i detta inlägget. Haha!
Nu är det ett försök att ta mig ut och springa. Kram

1 kommentar:

  1. Tjenare bruden!

    Jobbigt läge att vara ensam o kämpa!
    Men vet du va?! Du är inte ensam! Vi är många ute i "rymden". Jag kämpar oxå på, även om fokus just nu ligger på att få en schysst kropp. Kilomässigt är jag ju ganska nöjd nu, men fy för kroppen. Måste köra mer styrka så jag kan gå i bikini till nästa sommar utan att skämmas ögonen ur mig.

    Tråkigt att cigg-suget ökat. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det då jag inte varit beroende av det. Röker bara någon gång ibland (läs: kanske ½paket per år). Men vad gäller beroende i övrigt så har jag brottats med sockret o det är fasiken inte lätt.
    Men jag tycker du verkar duktig ändå. Du kämpar ju på!! O det är det viktiga! Att aldrig ge upp!

    Hoppas du får en underbar helg!
    O glöm inte att du är fin som du är!! <3

    Kram kram

    SvaraRadera