Leta i den här bloggen

torsdag 28 juli 2011

Dag 11!


Den här dagen har varit en sån som bara flutit på. Jag vaknade med en polare i sängen och jag på soffan.
Sen tog jag mig till solen och hade det asgöttigt. Solen, en filt, en ljudbok och vattenmelon. Mmmmmmmm....
Sen blev det spinning med Cie i inst sadeln och Andréas vid min sida. Efter detta var det dax för dagens höjdpunkt... Sista Harry Potter filmen.

Jag var faktiskt lite nervös. Det är ju ändå den sista och nu är det ju slut på riktigt. Men bra var den. Fast jag vill nog se den igen nu efter jag fått smälta den lite.

Maten: Gårdagens kebab till frulle. Bara köttet och fetan, inget ris. Sen vattenmelon. Zuccini plättar med gravadlax och turkyogurt. Nötter och greksallad till middag och efter bion vattenmelon och vindruvor med keso och den nya kesella Hallon. Mmmmm.. Den var som en dröm i munnen. Kan varmt rekommendera den.

Nu ska jag krama kudden och imorgon är en ny häääärlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar