Leta i den här bloggen

tisdag 12 april 2011

Galet mycket träning idag..

Idag tänkte jag faktiskt hinna med att skriva innan John Blund kommer och kramar mig och vaggar mig skönt till sömns..
Idag var jag galet trött. Ville inte vakna och ville absolut INTE gå och träna kl 11. Men men har man lovat så har man och då är det bara att pallra sig iväg. Planen var ju att gå ut och springa innan men det var bara att lägga ner. Vädret var tråkigt och jag vaknade inte som sagt så det fick bli 30 min på bandet innan pumpen.

Sen hem och äta, grekiska köttbullar med sallad och fetaost 10%, en bit vattenmelon ( som jag måste köpa imorgon oxå för den var gaaaaalet god), jag sov lite och sen bar det av till Kompassen igen för lite dans med Herr Liljesand, 20 min jogg, sats energy och avslutade med ett yoga pass.
Gissa om jag är trött nu.. ZzzzZZZZzzZZZ

Middagen blev rostbiff med potatis och sallad och så skulle det vara en vinergett till med dijon men hade ingen så jag åt den med wasabi creme istället men eftersom jag ääääälskar pepparrot så var det helt ok.

Fick en liten påse bilar idag av Andréas. Hmmm ja det var ju snällt när det är sockerfria veckan. Haha! Den ligger i väskan fortfarande och måste nog somna snart så jag inte hittar på orsaker till att öppna och äta den. Men fan vad den lockar..

Imorgon väntar spinning med favoriten och sen får vi se.. Ev pump, core, dans. Men först..

SOVA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar