Leta i den här bloggen

söndag 24 april 2011

Dagen var sååå vacker..

Jag var ute och sprang i morses. Fan vad skönt det var. Och så vackert. På första bilden är jag högst uppe på Älvsborgsbron. Kolla vilken utsikt! Det roliga är att man inte ens ser till den andra bron jag ska över haha!
Om man kollar riktigt, riktigt noga så ser man bron jag lämnat mellan båtarna, jätte mycket i mitten, det är svårt att se, ville bara visa att jag hade sprungit ganska långt..
Här är jag på Götaälvbron. Och den är lååååååångt ifrån Älvsborgsbron. Så fint och så gött.
Det var ett ganska viktigt varv jag gjorde idag. Jag kände att jag är stark, att jag har konditionen och att jag kommer palla båda loppen med glans.
Jag ska ju springa Lidingöloppet oxå. Har bara inte anmält mig än.

Sen var jag och en vän på bio idag. Vi såg Rio och den rekommenderas varmt. Den var charmig, rolig, romantisk, glädjande och full av färger. Som en vitaminchock i färger typ.

Nu ska fröken stänga sina bruna och ladda inför morgondagen.
Kram och puss och hörde jag Carnevall???

1 kommentar: