Leta i den här bloggen

onsdag 27 april 2011

Morgonstund har guld i mun!

Goder morgon..
Skulle skrivit igår men när jag kom hem var det en spindel stor som en femkrona i badrummet och eftersom jag är LIVRÄDD för spindlar tog det på krafterna att försöka döda han.Fy vad äcklig han var. Och ville verkligen inte dö heller.

Igår blev det maraton träningen allan. Började kl 11 med pump, vilade sen till kl 17 då var det dans med Herr Liljesand, sen sats energy och sen yoga. Fatta att min kropp är heeeeelt slut idag.
Och efter måndagens 2 mil och sen combat så är den ännu ömmare. Nu sk jag försöka ta mig ut och springa lite. Inte alls sugen nu men vet ju hur skönt jag tycker det är när jag är klar.

Så kaffet ska ner och jag ska ut! Ha de gött!!

1 kommentar:

  1. Oj jäklar vad bra jobbat. Jag pallar två pass efter varandra, sen är jag död i 3 veckor!

    Lycka till med träningen!

    SvaraRadera