Leta i den här bloggen

måndag 18 april 2011

Då var den här..

Dagen då jag tröttnade. Dagen då jag bara vill sitta på en uteservering och dricka rosé och äta godis. Jag har faktiskt väntat på den och det har tagit lite tid men så idag.. Jag ahr inte velat gå ut fastän det är galet vackert väder. Jag vill inte träna och jag vill bara slippa tänka på vikt och träning. Bara en dag.

Och idag kan det vara så att jag gör just det. Idag ska jag nog göda själen. Ha lite kul. Var ju ute igår en sväng men åkte hem för att jag skulle träna idag.Har jag gjort det? Nepp. Vill jag? Nepp.
Så kanske, kanske.. Vi får se.. Men så kommer det ju inte bli ett fylleslag utan bara en soft kväll i solen med en vän.

Det förtjänar både jag och min kropp..

1 kommentar:

  1. Ibland behöver man lite själavård också. Umgås med vänner är ju så härligt så det är klart du ska göra det. Hoppas du har en skön kväll!

    Kan du inte lägga till att man kan kommentera genom att ange namn och webadress, lite bökigt att logga in på google-kontot. =)

    SvaraRadera