Leta i den här bloggen

söndag 10 april 2011

Söndagen är låååång..


Då kör vi. Imorgon börjar en sockerfri vecka.
Passar mig jätte bra eftersom jag har ballat ur lite nu det senaste.
Mest för att jag varit så trött. Undrar om det kan ha nåt att göra med att jag äter ganska lite i förhållande till träningen.
För nu när jag har ballat ur, dvs ätit godis och kakor och sån skit då är jag inte lika trött och jag pallar vakna kl 7 igen och sånt.
Vad tror ni?
Men om jag nu måste lägga till lite mat, när ska jag palla göra det? Jag tycker ju redan att jag äter ganska mycket. Jag orkar ju ofta inte äta upp allt på en ggn så jag måste spara och äta senare.

Men men vi får se hur det blir i veckan.. Har försökt komma ut och jogga hela dagen men har ingen lust. Alls. What to do..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar