Leta i den här bloggen

fredag 7 december 2012

Spinning i huvudet..

Nu var det några dagar sen jag skrev..
Det har hänt mycket och jag är lite förvirrad.
Vi hade p-fest och en kille tog nåt mer än bara alkohol och hotade halva personalstyrkan, två skulle dö tydligen så polisen fick komma och hämta honom.
Det var läskigt. Ett tag trodde jag att jag skulle få mig en smäll..
Jag har nog aldrig sett så svarta ögon.

Jag blev stressad och svepte vin och sprit och sen fick jag prata med toaletten halva natten. Tur att jag var med värdens snällaste som tog hand om mig.

Sen så är jag lite vilsen med vad jag ska göra nu.
Jag har alltid mål och nåt att jobba mot men nu.
Vad ska jag göra?
Det är tomt och jag saknar... Nåt.
Jag måste ha ett mål.
Och inget som har med vikt att göra för den kommer som med när jag kör allt det andra.

Sen har vi de här Sverige Demokraterna.
Jag har aldrig varit så rädd för Sverige som jag är nu. Jag har aldrig känt mig så otrygg. Och att jag har folk för nära mig som röstar på dem och försvarar dem gör mig ännu räddare.
Och jag känner mig ensam. Som att jag inte kan lita på att nån försvarar mig om nåt skulle hända.
Jag har aldrig varit så medveten om min hudfärg som jag är idag.
Att jag är annorlunda. Att jag inte "ser ut" som en svensk.
När jag gick på lekis fick inte jag leka med de andra barnen för att jag inte såg ut som de. För att jag var brun.
Nu skulle nån kunna klubba ner mig för att jag är brun. Och bara därför.

Jag är förvirrad. Jätte förvirrad. Det är mycket som rör sig i huvudet. Jobb, för vi har ingen personal,  träning, vikt, mål och SD. Och inte minst mina vänner som försvarar dem.

Fast.. Det sista är inte så svårt. Försvara dem och försvinn ur mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar