Leta i den här bloggen

onsdag 19 december 2012

Onsdags blaj..

Onsdags spinningen avklarad. Helvete vad jag förbrände!! 714 kcal på 55 min!!
Kan ha något att göra med att jag åt mera kcal igår än jag är van vid så kroppen jublade nog och slog volter och kände att nu eldar vi på. Kul och jobbigt var det iaf.
Men som alltid när jag tatt i så jag spricker så kan jag inte äta så lunchen var svår att få ner..

Fick en förfrågan om vad jag tyckte om en ny app. Body Timeline.
Ska testa och se vad jag tycker men bara när jag kollat runt i den så gillar jag upplägget. Bara det att man kan ta kort och se förändringar ganska snabbt gör att den säljer in sig.
Men som sagt har inte provat den än men återkommer.

Idag är det dax att ta sig upp på hästen igen och gå på dejt.
Jag är livrädd och har ångest och vill egentligen ligga i fosterställning och kolla tv och äta mer snabba kolisar men han verkar bra. Han lyssnar på vad jag säger och är intresserad av MIG.
Vi delar träningsintresset och är båda jojobantare och ja han får mig att le fast jag är lite ledsen.
Och bara för att vara på den säkra sidan så tar jag med mig en tandborste.. ;)

Nunnan måste fan ta en rast nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar