Leta i den här bloggen

torsdag 20 december 2012

Min nya idol, världens bästa Meri!

Jag har fått en ny idol.
Och de som säger att man inte klarar vissa saker bara för att man inte är 18 eller 20, fuck off!
I början när jag gick på hennes klasser var det ingen kärlek alls.
Men som tur är så gick jag tillbaka vecka efter vecka igen och nu älskar jag henne.
Har hon en klass kan jag avboka en annan bara för att gå på den.
Hon är varm och vacker och en sån man bara vill lära känna mer.
Ja, nu låter det som att jag är kär i henne men sorry. Så smaskigt ska vi inte ha det.

Man säger ju att man ska sikta mot stjärnorna så kanske man kommer till trädtopparna. Hon är min stjärna att sikta efter.
Den kroppen hon har. Gahhhhhh!
Den varma själen och den passionen hon har när hon inst. Det är insane.
Och de leendet man får ibland när man inte pallar mer och hon skriker på mig. Hahahaha!
Alla borde ha en Meri på sitt gym.

Hon är en sån man vill fråga om man ska ta en kaffe nån dag och bara snacka skit men man inte riktigt vågar för att det kan verka så konstigt.
Hon har tatt sm guld i judo. 40 år gammal. 20 år äldre än de andra. Hur bra är inte det??
Nästa år när jag ska bli lite biffigare då är det hon som är min inspiration, min motivation och förhoppningsvis min pt.
All kärlek, lycka och glädje till dig!



1 kommentar: