Leta i den här bloggen

lördag 22 december 2012

Gårdagens halva inlägg postas nu..

Jag har kollat på Aldrig mera fet.
Och vad provocerande det är!!
Att vuxna människor inte fattar att skogaholms limpa inte är bra är heeeeeelt sjuuukt!
Och så när de får chansen med tränare och kost och träning och så tar de den inte.
Det finns fan ingen jag som gör det för mig.
Jag motiverar mig själv och tar mig till gymmet. Visst jag har inte varit lika stor med kolla bilderna, jag var inte liten.
Jag vill oxå göra det. Och det är nästan så att jag vill äta upp mig för att få komma med.

Jag förstår att det är jobbigt att hålla sig igång ett år men hoho!! Jag har ju klarat det själv.
Jag har oxå svackor men får ta mig ur dem själv.
Gahhhhhh!

Och här glömde jag posta och åkte till jobbet.
Hahahahahhaa! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar