Leta i den här bloggen

söndag 30 december 2012

Krasch, boom, bang!

Då var ordningen återställd.
Min gamla trotjänare ville inte mer utan kraschade.
Så jag har bara kunnat blogga från mobilen och när jag har gjort det har det kommit andra saker emellan och inlägget har försvunnit.
Ett I-landsproblem men det är tomt och konstigt utan en dator.
Nog mycket för att det är det jag gör när jag kommer hem från jobbet och det inte går nåt på tv.
Den nygamla datorn jag har nu hittade jag på blocket och jag är kär. Lite att jobba med och komma underfull med men det är det värt.
Det är inte den vita men den är såååå fin.
Skulle inte palla en pc nu så det fick bli en till mac men efter helgen så har man inte så mycket pengar och en mac är inte det billigaste alternativet.

En annan sak som händer nu är att mina 100 dagar går av stapeln.
Officiellt så startar jag på tis men om jag skulle börja redan nu så har jag lite försprång.. Fast å andra sidan så hade ju lite karra inte varit helt fel.
Vad har ni för nyårslöften?
Till sommaren har jag toppat formen och har kroppen jag nu kämpat för i åratal.
Let's do this people!
Nu är det dax för lunch.
Den är sen men den behövs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar