Leta i den här bloggen

tisdag 21 juni 2011

Kroppen ville inte..


Idag blev det ingen träning. Det var kroppen som bestämde och ville sova istället. Vaknade 16.30 och träningen började 17.00 så det fick bli en dag i sängen. En välförtjänt vilodag för kroppen. Men imorgon kör vi på igen. Nu har jag ju läst mig till att jag får/ska träna för att det gör varken från eller till om jag vilar eller inte för att hälsenan ska bli bra. Tåhävningar, massage och lät löpning. Så inga intervaller men min sköna morgon jogg kan jag fortsätta med.

Ni anar inte hur glad jag blev när jag läste detta. Att jag inte behöver vila utan att jag kan springa. Jag hade nog blivit ganska rastlös om jag var tvungen att softa i 2 veckor.
Och att köra cross trainer lockar inte alls..
Dagens mat blev saffransdoftande laxgryta och till middag Iso pankisar med keso och fruktsallad. Mmmmm.. Det kan vara min favvo all times.

Nu ska jag för att öka på motivationen köra de nya recepten som finns på Isodieten. Ni nu som inte pallar med era kostupplägg, köp en iso bok och sätt igång. Faktiskt. Att jag inte kommit i mål än är ju för att jag slarvar men fan vad kroppen mår bra av maten och att man äter ofta och allt sånt.

Så fort jag slarvar för mycket så känns det i kroppen och den blir ja konstig. Man känner det överallt.. Men nu så har det kommit lite nya saker så skjuts in i mål!!
Och visst är jag på vecka tre? Haha dagarna bara flyter ihop..
Har beställt lite fettförbrännar piller och lite celsius som borde komma när som.
Nu är det Criminal Mindes på tv så bye så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar