Leta i den här bloggen

tisdag 21 juni 2011

Det är en häääärlig tisdag!

Så vad har denna dagen att erbjuda?
Igår så sprang jag 130 min innan jobbet och sen tog jag ett shape pass som idag känns i hela kroppen. SÅ min kropp ville sova idag. Dessutom har jag ont i min hälsena och har försökt klura på hur jag ska få den bra och det som verkar vara det bästa är att löpträna och köra tåhävningar. Lugn löpning så jag kan fortsätta med mina morgon rundor, hoppade den idag eftersom jag inte visste hur jag skulle göra. Men nu är det ju bara att köra på.
Så ikväll. Det är sommar schema på sats nu så jag vet inte riktigt hur jag ska träna eller vad.. Funderar på combat och spinning och ev yoga. Men just nu är det skönt att bara göra ingenting.
Kanske pilates..
Vi få se.
Jag känner mig fortfarande taggad att göra detta men hur kan man vara så trött?
Kan det vara de jävla gräset??

Jaja får la dricka lite kaffe och försöka komma igång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar