Leta i den här bloggen

söndag 5 juni 2011

7e dagen 1a veckan..

Japp då var den första veckan till ända och jag kan väl inte säga att jag skött den som jag ville. Men men det är tur att det finns andra dagar som kan bli och kommer bli bättre.
Idag var en sån som var väldans bra.
90 min löpning på morgonen och sen var ju planen att jag och mor skulle spinna men vi fick ingen hundvakt så jag var snäll och stod över så mamma fick svettas med Andréas.
Jag och Jesper satte oss vid kanalen och jag slappade och Jeppe saknade mamma. Haha! En sån töntig hund!

Men men.. Maten har oxå funkat idag. Gröt till frulle,spagetti och köttfärsås till lunch, banan och prot drink till mellanmål och köttbullar och sallad till middag.
Nu är jag trött och vill bara sova. Och tro mig det ska jag oxå.. Somnade samma tid igår. Kanske börjar bli vuxen! Haha! Lägga sig i tid.. Har kirrat pankisar till frulle imorgon och det finns frukter att göra fruktsallad av. Ibland är man bra duktig.

Nästa veckas utmaning.. Bli ännu bättre på att dricka vatten och 5 dagars löpning. Bara att hoppas på bra väder.. För annars kommer det bli svårt att få ut mig. Jo och så 2 pump pass oxå.

Såååå 5 dagar löpning, minst 2 pump pass, 2 spinning och ett combat. Bara för att det är så kul.. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar